امور بانکی خود را با سامانه رایگان 733 انجام دهید و برنده یک IPad شوید!‏
نوشته شده توسط : رومنجانی

اگر شما هم اهل اینترنت و خریدهای اینترنتی و پرداخت‌های آنلاین باشید ، به احتمال زیاد از یکی از ابزارهای بانکداری الکترونیک استفاده می‌کنید.

سامانه 733 شرکت پرشین سوئیچ ابزار نوینی در صنعت بانکداری وپرداخت الکترونیک کشور است که با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی های شبکه تلفن همراه ، تحولی در زمینه ارائه خدمات بانکی به کاربران تلفن همراه ایجاد می کند.

این سامانه از طریق تلفن همراه با بهره‌گیری از تکنولوژی USSD و باعنوان آسان پرداخت (آپ) ارائه میشود .

پرشین سوئیچ با همکاری اپراتورهای موبایل اقدام به راه‌اندازی سرویس پرداخت همراه بر روی سیم کارتهای ایرانسل و همراه اول (دائمی و اعتباری) در بستر USSD نموده است.

 
 
733

با استفاده از خدمات 733 پرشین سوئیچ ، علاوه بر انجام بسیاری از امور بانکی و و پرداخت‌های روزانه‌ی خود ، میتوانید شانس خود را برای گرفتن جایزه ویژه یعنی یک دستگاه IPad امتحان کنید !

 

برای شروع ابتدا به سایت جشنواره مراجعه کرده و همانند تصویر زیر ابتدا مشخصات خود را ثبت کنید . ثبت این مشخصات برای شرکت در جشنواره سامانه و دریافت جایزه ویژه IPad الزامی میباشد. تنها کافی است نام و نام خانوادگی و شماره تلفن همراه خود (ایرانسل یا همراه اول) را به همراه ایمیل خود درج کنید .

733-1

سپس در گوشی خود ا#733* را شماره گیری کرده و دکمه Call (معمولا دکمه سبز رنگ) در تلفن همراه تان را فشار دهید تا وارد سامانه‌ی آسان پرداخت شوید . به همین راحتی!

733-2

در این سرویس کاربر بدون نیاز به نصب نرم افزار و یا تنظیم آیتمی خاص در گوشی خود، تنها عبارت زیر را شماره گیری می‌کند:

ا#733*

اگر برای اولین بار است که وارد سامانه شده‌اید میبایست ، زبان استفاده از سامانه را انتخاب کنید .

برای انتخاب هر گزینه تنها کافی است عدد مربوط به هر گزینه را Reply کنید .

اما احتمالا برایتان جای سوال خواهد بود که آسان پرداخت چه تفاوتی با دیگر سامانه‌ها و ابزارهای مشابه دارد؟

733-3

در ادامه به برخی از تفاوت‌ها و مزیت‌های سامانه آسان پرداخت اشاره می‌شود:

1- عدم نیاز به نصب هیچ‌گونه نرم‌افزاری بر روی تلفن همراه: بر خلاف روش‌های معمول که شما می‌بایست یک نرم‌افزار را بر روی تلفن ‍‌همراه خود نصب می‌کردید ، با استفاده از سامانه 733 ، نیازی به نصب هیچ گونه نرم افزار جانبی بر روی تلفن همراه ندارید!

2- عدم نیاز به نوع یا مدل خاصی از تلفن همراه یا سیستم‌عامل خاص گوشی: فرقی نمیکند که تلفن همراه‌تان پیشرفته است یا به شدت قدیمی و ساده – فرقی نمیکند تلفن همراه شما دارای چه سیستم عاملی است ، چرا که از همراه 24 میتوانید بر روی تمامی تلفن‌های همراه و با هر سیستم عاملی استفاده کنید . به طور مثال می‌توانید از این سامانه حتی در گوشیهای چون Nokia 1100 و یا گوشی‌های چینی هم استفاده کنید !

3- امکان استفاده از این سرویس برای تمامی کارت‌های بانکی شتاب : بر خلاف روش‌های معمول که هر بانک نرم‌افزار جداگانه‌ای برای تلفن‌های همراه و بانکدتاری موبایلی خود تهیه کرده است ، در 733 می‌توانید از تمامی کارت‌های عضو شبکه شتاب استفاده کنید ، به طور مثال میتوانید امور بانکی خود را از قبیل پرداخت وجه – خرید کارت شارژ ایرانسل و خرید کارت اینترنت – انتقال وجه – پرداخت قبوض و ده‌ها مورد دیگر را با استفاده از کارت بانک ملی یا صادرات ، کشاورزی ، تجارت و …  یا سایر بانک‌ها انجام دهید !

4- کاملا رایگان: نگاهی به یکی از ابزارهای پرداخت با موبایل یکی از بانک‌ها بیاندازید.همه آنها برای استفاده شما از سرویس ، ناگزیر از 2روش استفاده می‌کنند…انجام عملیات از طریق پیام کوتاه (sms) و یا از طریق GPRS .
بدیهی است که هنگام استفاده از این سرویس‌ها همواره میبایست هزینه SMS و GPRS را پرداخت کنید و علاوه بر آن در صورتی که دسترسی به اینترنت GPRS نداشته باشید و یا مثلا سیم‌کارت اعتباری شما اعتبار کافی نداشته باشد نمی‌توانید از آن استفاده کنید . اما در 733 چنین مشکلی وجود ندارد ، تمامی اعمال صورت گرفته از طریق کدهای USSD انجام می‌شود … دقیقا همانند اعلام مانده اعتبار کارت اعتباری خود که میبایست یه کد را تایپ کنید تا میزان مانده اعتبار سیم‌کارت شما نمایش داده شود ، آسان پرداخت  نیز از این روش استفاده می‌کند . لذا اولا استفاده از این سامانه کاملا رایگان است و شما هیچ‌گونه هزینه‌ای بابت استفاده از آن پرداخت نمی‌کنید و ثانیا حتی در صورتی که سیم‌کارت اعتباری شما شارژ هم نداشته باشد باز هم ‌میتوانید از این سامانه استفاده کنید ! مثلا تصور کنید که در مسافرت هستید و در حین مکالمه متوجه می‌شوید که اعتبار ریالی سیم‌کارت ایرانسل شما به پایان رسیده است ، حالا به جای جستجو و پیدا کردن یک مغازه و خریدن کارت شارژ می‌توانید با استفاده از همین سرویس  به سادگی و تنها ظرف مدت چند ثانیه کارت شارژ خریداری کنید!

کلیه خدمات این سامانه رایگان بوده و هزینه‌ای بابت انجام آن از حساب کاربر کسر نمی‌شود. برای نمونه: کاربر می‌تواند بارها و بارها موجودی کارت خود را چک کند بدون آنکه نگران کسر هزینه بابت آن باشد.

5- عدم نیاز به اعمال هیچگونه تنظیم خاصی بر روی تلفن همراه: برای عضویت و استفاده از سرویس نیازی به تنظیم خاصی بر روی گوشی همراه تان نیست و حتی برخلاف روشهای دیگر نیازی نیست برای فعال سازی به بانک مراجعه کنید !

6-  امکان اضافه کردن چندین کارت بانکی به سامانه : اگر در چندین بانک مختلف حساب دارید (مثلا ملی – سامان – صادرات و …) ، میتوانید همه‌ی کارت‌های خود را وارد سامانه کنید و هنگام پرداخت قبوض و یا سایر اعمال دیگر ، انتخاب کنید که مبلغ پرداختی از کدام حساب‌تان کسر گردد .

7- امکان استفاده از سامانه در هر نقطه : امکان استفاده از سامانه  در تمامی نقاطی که تحت پوشش اپراتور تلفن همراه هست وجود دارد ، حتی در خارج از کشور کلیه سرویسهای آن به سادگی در دسترس است. بنابراین فرقی نمیکند شما در سفر و یا در بیابان باشید ، یا در یک کشور خارجی…. به راحتی میتوانید امور بانکی خود را از طریق این سامانه انجام دهید و یا مثلا کارت شارژ خریداری کنید .

8- کسب امتیاز برای استفاده از سیستم و امکان تبدیل امتیازات به وجه نقد: استفاده از خدمات این سامانه، باعث ثبت امتیاز برای کاربر می‌شود. خرید شارژ: 10 امتیاز و پرداخت قبوض: 7 امتیاز دارد. هر 1 امتیاز کسب شده در این سامانه معادل 10 ریال می‌باشد. برای نمونه: اگر شما در یک روز 5 عدد شارژ از طریق این سامانه خریداری کنید، 50 امتیاز معادل 500 ریال کسب می‌کنید که بعد میتوانید با ورود به بخش امتیازات و درج کد شباب حساب خود ، امتیاز خود را به وجه نقد تبدیل کنید .

9- امکان دریافت شارژ تلفن همراه برای گوشی خود و یا تلفن همراه دوستانتان! با استفاده از این سامانه علاوه بر اینکه میتوانید برای سیم کارت اعتباری خودتان ، شارژ خریداری کنید … میتوانید برای شماره تلفن دوستانتان نیز کارت شارژ خریداری کنید .

10- امکان شارژ مستقیم تلفن همراه : هنگام خرید کارت شارژ می توانید به جای انتخاب دریافت کد کارت شارژ ، گزینه‌ی شارژ مستقیم را انتخاب کنید ، بدین صورت بدون نیاز به وارد کردن کد شارژ سیم کارت شما و یا سیم کارت دوستتان شارژ خواهد شد و پیامکی نیز شما را از انجام شارژ مستقیم و مبلغ شارژ مطلع میکند .

11- امکان گرفتن شارژ تلفن همراه به مبلغ دلخواه : شما حتی میتوانید مبلغ شارژی که برای سیم کارت خود یا دوستانتان خریداری میکنید مبالغ متفاوتی با کارت های شارژ موجود در بازار باشد . به طور مثال شما میتوانید کارت شارژ 500 تومانی و یا مثلا 1250 تومانی خریداری کنید … کافی است مبلغ دلخواه خود را هنگام خرید شارژ درج کنید.

12- امکان پرداخت قبوض تلفن همراه بدون نیاز به وارد کردن شناسه قبض و شناسه پرداخت: بر خلاف روشهای دیگر پرداخت قبوض ، نیازی نیست تا شناسه پرداخت و شناسه قبض تلفن همراه خود را وارد کنید . تنها کافی است شماره تلفن همراه خود و یا دوستان‌تان را وارد کنید تا به صورت هوشمند مبلغ قبض موبایل به شما نمایش داده شود و مراحل پرداخت را ادامه کنید .

13- امکان شارژ اینترنت وایمکس: به راحتی و با استفاده از این سامانه می‌توانید حساب وایمکس ایرانسل یا مبین نت خود را شارژ کنید .

14- امکان پرداخت مبلغ دلخواه به عنوان نیکوکاری: با استفاده از این امکان به راحتی میتوانید مبلغ دلخواه خود را به یکی از سازمان‌های خیریه طرف قرارداد با این سرویس اهدا کنید . مثلا میتوانید مبلغ مورد نظر خود را به موسسه محک کمک کنید.

15- شانس استفاده از جایزه ویژه آسان پرداخت: با ثبت نام در جشنواره آسان پرداخت و استفاده از خدمات رایگان این سامانه ، شانس خود را برای دریافت جایزه ویژه آسان پرداخت (یک دستگاه IPad) امتحان کنید.


<<به وبلاگ مهدی رومنجانی خوش آمدید>>

> <<به وبلاگ مهدی رومنجانی خوش آمدید>>



:: موضوعات مرتبط: امور بانکی خود را با سامانه رایگان 733 انجام دهید و برنده یک IPad شوید!‏ , ,
:: برچسب‌ها: امور بانکی خود را با سامانه رایگان 733 انجام دهید و برنده یک IPad شوید!‏ ,
:: بازدید از این مطلب : 1132
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








متن دلخواه شما